Kraft Croch Pattern

eBooks available as Ravelry Downloads

Patterns available as Ravelry Downloads

Crochet: Coaster
Easy crochet pattern for tea and cat lovers ;)
Knitting: Cowl
Sencillo patrón para tejer con agujas circulares este cuello doble con calados.
Crochet: Placemat
Para hacer este patrón sin dificultad es necesario saber hacer anillo mágico, cadeneta, punto enano, punto bajo y punto medio alto.
Crochet: Ornamental Flower
¿Hay mejor regalo que un libro? Y ya que estamos en Ravelry ¿hay algo mejor que un libro de amigurumis?
Crochet: Toy Food
Los huesos de santo son dulces elaborados con dulce de yema y mazapán. Son característicos en las pastelerías españolas durante el Día de Todos los Santos (1 de noviembre).
Crochet: Animal Toy
Este sencillo patrón muestra el paso a paso para crochetear un despierto búho nocturno. Aunque las instrucciones se dan en los colores empleados para realizar el amigurumi de portada siempre puedes darle el color o colores que prefieras, por supuesto!
Crochet: Animal Toy
Customize your Nocturnal owl with your favorite yarns.
Crochet: Doll
Bienvenidos a la Abadía!
Crochet: Toy Food
Dedicado a mi padre, pastelero de profesión, que elabora artesanalmente desde hace más de 30 años el mejor Roscón de Reyes del Mundo Mundial! :D
Crochet: Doll
Welcome to the abbey!
Crochet: Electronics Cozy
★ Materials ★ Abbreviations ★ Gauge ★ Stitch by stitch. Included a helpful diagram to crochet the D-Pad Button ★ Case Assembly: an instruction manual ★ 8-bits case details with an illustration ★ 15 step-by-step pictures on a single page. This way you can print only the pages with the written pattern without photos and save printer ink.
Crochet: Electronics Cozy
¡Crochet + Geek = Estuche 8-Bits! Este patrón se presenta en un PDF imprimible a color. Está compuesto por una portada y 3 páginas que incluyen los siguientes apartados:
Crochet: Animal Toy
Customize your baby dragons using your favorite yarns.
Crochet: Doll
Crochet, a way to reach Nirvana… Om!
Crochet: Doll
Crochet, una manera de alcanzar el Nirvana… ¡Om!
Crochet: Animal Toy
This pattern has a cover and four pages which include information about materials, abbreviations, stitch by stitch process and amigurumi assembly. Simple explained, plus easy and quick reading, includes photographs and an illustration titled Anatomy of a Baby Dragon. Enjoy crocheting your own little dragons!