Mandalove Shawl Triangle by SisHomemade

Mandalove Shawl Triangle

Crochet
March 2021
Light Fingering ?
3.5 mm (E)
1640 - 1914 yards (1500 - 1750 m)
about width: 210 - 250cm, length: 70-90cm
US
Flag of English English German Polish Spanish
This pattern is available for zł35.00 PLN buy it now

PL
Zanurz się z nami w kolorowym świecie Indii, dziergając razem chustę Mandalove w wersji trójkątnej (TRI).

Wzór w wersji półokrągłej (HC) dostępny jest tutaj:
https://www.ravelry.com/patterns/library/mandalove-shawl-...

Plik zawiera schemat graficzny, a także opis słowny.

Na chustę w pełnej wersji potrzebne będzie od 1500 m (jeśli szydełkujesz ścisło lub używasz mniejszego szydełka) do 1750 m (jeśli szydełkujesz luźno lub używasz większego szydełka)
Na chustę w wersji skróconej będzie potrzebne około 200 m mniej – od 1300 – 1500 m. Wersja skrócona polega na ominięciu rzędów z części piątej i jest około 20 cm mniejsza niż pełna.

Wzór jest dla osób średniozaawansowanych +, ale mamy nadzieję, że dzięki szczegółowym opisom i filmie, który pokazuje najtrudniejsze elementy oraz informacje jak czytać schemat, każdy sobie z nim poradzi.

Film pokazujący jak wykonać najtrudniejsze fragmenty chusty dostępny jest na naszym YT
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz zobaczyć więcej zdjęć, zapraszamy do naszej grupy na FB:
SisHomemade Pattern Group.

Informujemy też, że po wysłaniu przez nas wzoru, zgodnie z art 38 ustawy o prawach konsumenta, nie ma możliwości zwrotu zakupionego pliku.

Miłego szydełkowania!

ENG
Plunge into the colorful world of India while crocheting with us a Mandalove Triangle shawl.

The half-circle version is available here:
https://www.ravelry.com/patterns/library/mandalove-shawl-...

Pattern includes graphic chart and written pattern.

For a full version shawl you will need from 1500 m (if you crochet tightly or use a smaller crochet hook) to 1750 m (if you crochet loosely or use a larger crochet hook)
The shortened version of the shawl will require about 200 m less - from 1,300 - 1,500 m. The short version means bypassing the rows from the fifth part and is about 20 cm smaller than the full one.

Pattern is for intermediate + crocheters, but we hope that thanks to the detailed descriptions and the video that shows the most difficult elements and information on how to read the diagram, everyone will be able to crochet with us.

The video tutorial: how to make difficult fragments YT

If you have any questions, please visit our group on FB:
https://www.facebook.com/groups/SisHomemadePatternGroup

You can follow us on:
Ravelry: https://www.ravelry.com/designers/sishomemade
Instagram: https://www.instagram.com/sishomemd
Pinterest: https://pl.pinterest.com/antomasiak/sishomemade
Facebook: https://www.facebook.com/SisHomemd
Facebook group: https://www.facebook.com/groups/SisHomemadePatternGroup

We would also like to inform that after sending the file, in accordance with Article 38 of the Act on Consumer Rights, it is not possible to return the purchased file.

Enjoy your crocheting!