Ghita Iversen

Patterns available as Ravelry Downloads

Knitting: Necktie
Crochet: Decorative - Other
Det her lille nissepar er en gratis opskrift, der er lidt en udvidelse af opskriften på Mimsen jeg lavede først i 2016, (Denne opskrift kan bruges selvstændigt!
Knitting: Accessories - Other
Denne her lille samling indeholder opskrifter på i alt 6 butterfly og sløjfer. 4 er strikket og 2 er hæklet.
Crochet: Animal Toy
Denne lille kanin er hæklet i Organic garn fra Karen Klarbæk. Der skal bruges mindre end et nøgle af basis farven og bare en rest af en anden farve.
Crochet: Doll, Doll Clothes, Decorative - Other
Opskriften er på et lille nisse par. Størrelsen afhænger af garnet og af hvor fast eller løst du hækler. Mine måler ca. 37 cm.
Crochet: Animal Toy
Den lille bamse er en simpel hækleopskrift med forklaringer undervejs.
Crochet: Animal Toy
Det totale mål på frøen kan variere meget, alt efter hvor stramt du hækler. Min frø måler ca. 28 cm fra tåen til toppen af øjet.
Crochet: Doll, Doll Clothes
INFO:
Crochet: Doll, Doll Clothes
Dukken her er blevet døbt Agnes.
Crochet: Softies - Other
Opskriften er en PDF opskrift på de to kammerater Max og Mille.
Crochet: Doll
Opskriften er lavet til at dukken hækles i kraftigt genbrugsgarn fra drops. Men der sker intet ved at bruge andet garn. Tøjet som der også er lavet en opskrift på, vil så bare ikke passe.
Crochet: Doll Clothes
Opskriften er en hækleopskrift på både dukke og på tøjet.
Crochet: Animal Toy
Den lille kanin her er perfekt til påske eller som den nye yndlings kammerat til de mindste .
Crochet: Animal Toy
Min første hækleopskrift. :)
Crochet: Market bag (slouchy)
Tasken er hæklet i dobbelt garn fra søstrene grene.
Crochet: Duffle Bag
Opskriften er på en hæklet skuldertaske.
Crochet: Doll
PDF opskrift på en lille bamse med kjole.
Crochet: Animal Toy
PDF opskrift på en lille bamse.
Crochet: Doll
PDF opskrift på lille dukke.
Crochet: Softies - Other
Denne lille fætter er en Mims. Eller i hvert fald hjemme hos mig :)