Amigurumi fish (knitted) by Doreen Blask
Welcome! You are browsing as a guest
Would you like to see 23 projects made from this pattern and much more? create a free account What am I missing?

Amigurumi fish (knitted)

Knitting
January 2013
Fingering (14 wpi) ?
Not important
US 2½ - 3.0 mm
55 - 109 yards (50 - 100 m)
Free size
This pattern is available for kr.30.00 SEK buy it now

Für Deutsch bitte runterscrollen

NEW! Buy 3 or more of my patterns and receive 10% off - no code needed

This fish loves to swim with his friends, and once you started making one, you won’t stop until you are surrounded by a big school of fish.
He is a real stash-eater and you will just love to use all the small leftovers from your stash to make more colourful fishes.

You will not need to be an expert to knit this cutie:
Techniques used are knit in the round, rows, short rows, simple increase and decrease. Pictures are included and if you get stuck somewhere (which is really unlikely) I’ll be happy to help.

The gauge is not important, but you should use needles appropriate for the yarn you like to use.

The fish on the pictures are knit with worsted weight yarn and 2.5 mm needles.

Find my designs also on facebook: www.facebook.com/Knitography

and on Etsy: www.etsy.com/shop/KnitographyByMumpitz

follow me on pinterest: pinterest.com/mrsmumpitz/

Pattern for personal use only! Pattern and items made from it may not be used for commercial profit.

Dieser Fisch schwimmt am liebsten mit seinen Freunden. Denn sobald Sie einen machen, können Sie nicht mehr aufhören und sind schnell von einem ganzen Schwarm dieser kleinen Burschen umgeben. Er ist ein richtiger Wolleberg-fresser und wird Ihre Restewolle bald verputzt haben.

Sie müssen kein Experte sein, um diesen Fisch zu stricken. Es werden nur einfache Techniken wie in der Runde stricken, Reihen stricken, verkürzte Reihen, einfache Ab- und Zunahmen benutzt.
Ein paar Fotos sind beigefügt und falls Sie irgendwo nicht weiterkommen sollten, stehe ich jederzeit mit Hilfestellung zur Seite.

Mehr Info, Bilder und Fertiges finden Sie hier:
www.facebook.com/Knitography
Etsy: www.etsy.com/shop/KnitographyByMumpitz
pinterest: pinterest.com/mrsmumpitz/

MUSTER AUSSCHLIESSLICH FÜR PRIVATEN GEBRAUCH! Das Muster und daraus gefertigte Gegenstände dürfen NICHT kommerziel genutzt werden.