Akkelien Smink

Patterns available as Ravelry Downloads

Knitting: Pillow / Cushion
Dit schelpenkussen wordt gebreid met de techniek Fair Isle.
Knitting: Mid-calf Socks
Deze sokken met raketijsjes brei je met 5 kleuren sokkenwol.
Knitting: Hanging Ornament
Deze bloembollen bedacht ik speciaal voor Hollands Handwerkgeluk. Je kunt ze breien van de mooie garens uit zo’n box. Ook van ander garen natuurlijk!
Knitting: Baby Blanket
Voor Friesland Post heb ik een dekentje bedacht met Friese elementen: pompeblêden en schuine banen. Ik laat de pompeblêden “drijven in het water” en daarom golven de schuine banen.
Knitting: Washcloth / Dishcloth
Een gebreid keukendoekje met een beetje kerstsfeer!
Crochet: Potholder
Leuke gehaakte pannenlappen met een reliëfpatroon.
Knitting: Ankle Sock
Fryske sokken met schuine banen en pompeblêden! Om te voorkomen dat er tenen blijven haken in draadjes, zijn deze sokken in één kleur gebreid. De Fryske sokken hebben schuine banen van rechte en averechte steken en pompeblêden die met o.a. kabelsteken gebreid worden.
Knitting: Baby Blanket
Een babydekentje met wolken, voor een wolk van een baby.
Knitting: Pillow / Cushion
This pillow is made by the technique illusion knitting. In stead of only two colours I used six colours.
Knitting: Mittens
De wanten worden gebreid met de hoofdkleuren blauw en wit, er is een beetje rode wol nodig voor de pompeblêden.
Crochet: Hanging Ornament
Mini geluk: van restjes katoen en wat fiberfill haak je mini poppetjes die je kunt gebruiken als sleutelhanger of tashanger.
Knitting: Toys and Hobbies - Other
This happy cuddle cloth is knitted, using various stitches.
Crochet: Bracelet
Dit vrolijke armbandje haak je met restjes katoen. Het sluit met een knoopje. Je haakt het in 1x, je haakt spiraalsgewijs rond de opzetlossen. In anderhalf uur haak je zo’n vrolijk armbandje. Je kunt het patroon zelf iets aanpassen om het groter of kleiner maken of variëren met de dikte van de haaknaald.
Knitting: Beanie, Toque
Een muts gebaseerd op elementen van de Friese vlag, met schuine strepen en pompeblêden.