Anne-Pia Hansen

Patterns available as Ravelry Downloads

Knitting: Dress
Blomsterkjolen kan strikkes i følgende størrelser:
Knitting: Dress
This flower dress knitting pattern is in US terms
Knitting: Purse
Sommertaske strikkeopskrift er uden forkortelser, og er detaljeret beskrevet. Denne sommertaske starter med at du skal strikke rundt på strømpepinde, og herefter strikkes der rundt på en strikkerundpind. Bunden på sommertasken strikke i glatstrik, og når denne er strikket færdigt. Da skal du strikke sommertaske siden i Fair Isle strikketeknikken.
Knitting: Dress
Størrelser:
Knitting: Electronics Cozy
Hav og is tablet etui strikkes rundt på rundpind, og du vil ikke komme til at kede dig, for du skal strikke flere forskellige strikketeknikker, når du strikker dit hav og is tablet etui.
Knitting: Market bag (slouchy)
Strikketøjs tasken strikkes med dobbelt garn, hvilket er med til at give den en fast og stabil form.
Crochet: Purse
Hækleopskriften er nem at følge, da den ingen forkortelser har. Den er rigtig godt og detaljeret beskrevet, hvilket også gør den nem at hækle hvis du er begynder i hækling.
Crochet: Purse
Elegant dame taske er rigtig smuk, og en fin taske du kan tage med hvis du skal i byen også til festen Nytårs aften samt mange andre fester.
Crochet: Sleeveless Top
Flower Power Tunic / dress crochet by regular hexagons and hexagons where you begin with one African Flower.
Crochet: Needle Holder, Crochet Hook Holder
Hækleopskriften er uden forkortelser, hvilket gør den nem og overskuelig at følge. Den er detaljeret skrevet, med gode opskrifts beskrivelser.
Crochet: Tote, Purse, Bag - Other
The crochet pattern are well described and very easy to follow, and it is with out any abbreviation
Crochet: Coffee / Tea Pot
Hækleopskriften er nem at følge, og er uden forkortelser. Den er detaljeret beskrevet, så hvis du er ny i hækling kan du uden problemer hækle efter denne og alle mine andre hækleopskrifter eller strikkeopskrifter.
Crochet: Shawl / Wrap
Skuldersjalet hækles i muslinge mønsteret, og det kan hækles i flere størrelser, og dette er beskrevet i selve hækleopskriften.
Crochet: Dress
Flower power tunika kjolen hækles af sekskanter, samt sekskanter hvor der startes med at hækle en Afrikansk blomst.
Crochet: Purse
Kuvertasken hækles i muslinge mønsteret, og den hækles sammen med en kant af picot´er der til sidst afsluttes med en kædemaske kant på lukke klappens forside.
Knitting: Other Top
Sommertop Tunikaen er en strikkeopskrift, og til slut skal der hækles en fastmaske kant i ærmegabbet, og som afslutning på dem hækles der en kædemaske kant rund i ærmegabs kanterne.
Crochet: Washcloth / Dishcloth
The washcloths crochet pattern is described with many details, and with a lot of picture tutorials.
Crochet: Purse, Money Purse
hækleopskriften, er simpel og med en god og detaljeret beskrivelse hvilket gør den nem at følge. Der medfølger nogle rigtig gode billedevejledninger, hvilket gør at du kan se hvordan du hækler de forskellige hækleteknikker undervejs. Hvis du er begynder i hækling, da vil du godt kunne hækleden fine lille dametaske eller toilettaske efter denne h...
Crochet: Scrubber
Denne hækleopskrift kan bruges til både, Makeup Runddeller og til bordskånere. Hækleopskriften indeholder både opskriften på Makeup Runddellerne, og en helt almindelig fastmaske kante, en blomster blads kant. Og på hvordan du hækler 2 Makeup Runddeller sammen, så du får nogle tykkere Makeup Runddeller.
Crochet: Market bag (slouchy)
Blomster strandnet eller indkøbsnet er et rumligt strandnet eller indkøbsnet, der er nemt at have med uden at det fylder for meget. Hvis du vil bruge det som strandnet, da kan der være 4 badehåndklæder og der er også plads til at du kan have en solcreme samt noget badetøj i. Hvis du bruge det som indkøbsnet, da kan jeg fortælle at jeg har haft 2...
Crochet: Tote
Hjerter dame skuldertaske er en rummelig taske, du kan få glæde af til mange forskellige ting og sager.
Knitting: Coffee / Tea Pot
En simpel strikkeopskrift, og den tager ikke mere end 2 dage at strikke.
Knitting: Coffee / Tea Pot
Klokkeblomst Tevarmer