Nina Figenschau

eBooks available as Ravelry Downloads

eBook : 3 patterns

Det er så deilig å farge garn på sommeren når man kan stå på veranda i barføtter og grise med vann! Jeg fortsetter tilbudet og gir dere 20% rabatt resten av sommeren! Rabatten gjelder til og med august 2017!

Patterns available as Ravelry Downloads

Knitting: Beanie, Toque
En tynn lue som kan strikkes med såkalte «unicorn tails» (minihesper) med håndfarget garn. Vanligvis er slike rundt 20 gram og i tynt garn. Denne lua bruker 2 minihesper på den minste størrelsen og 3 på den største. Det er selvsagt ingenting i veien for å bruke garnrester du har liggende. Miks og lek deg med farger!
Knitting: Beanie, Toque
Størrelser: ca 1-2 (3-4) 5-6 (7-10) 12 år-voksen.
Knitting: Shawl / Wrap
Nå også tilgjengelig som enkeltoppskrift!
Knitting: Bonnet
Norwegian only - english version will come in a couple of weeks time.
Knitting: Headband
Denne oppskrifta er like enkelt som den er genial til å vise frem ditt ombrè-fargede garn. Her er det viktig at det garnet du har farget er tykt, eller så må du tilpasse maskeantallet slik at hodeplagget ikke blir for lite.
Knitting: Shawl / Wrap
(English version and norwegian, in separate files.)
Knitting: Beanie, Toque
En varm og god lue med bred ribb og stjernemønster som gir lua en nydelig tekstur. Strikket på tykke pinner og med lenke til video som viser teknikken.
Knitting: Skirt
Knitting: Beanie, Toque
En stilig, myk og varm lue i økologisk merino. Kan det bli bedre? Jo, denne strikker man på en kveld eller to, og du har nok garn til to luer i omvendte farger!
Knitting: Ankle Sock
Tynne, lette sommersokker strikket i en myk og luksuriøs blanding av silke og merino.
Knitting: Pullover
(Only in Norwegian)
Knitting: Coat / Jacket
-Norwegian only- (English versionis underway)
Knitting: Beanie, Toque
Pattern available in both english and norwegian.
Knitting: Dress
Norwegian only.
Knitting: Beanie, Toque
En flettelue med vri! Klassiske fletter som snor seg rundt lua, og gjør at den ligger ekstra pent på hodet i bruk. Lua strikkes med dobbel tråd Artesano 4ply Alpaca.
Knitting: Onesies
Only available in norwegian at the moment.
Knitting: Bonnet
Knitting: Baby Blanket
Pattern available in english and norwegian.
Knitting: Towel